»Glede na to, da smo še dobrih 700 metrov od meje z Avstrijo, smo že v boljših geoloških razmerah, in sicer v triasnih dolomitih in klastitih, ki so z vidika stabilnosti ugodnejši za gradnjo.«
»V Avstriji je letni pavšal lokalnemu prebivalstvu omogočen na avtocestah in prelazih Brenner, Tauern in Pyhrn, v Sloveniji pa je kot primer dobre prakse moč izpostaviti predor Markovec, za katerega ni treba imeti vinjete, kot to velja za uporabo na vseh ostalih odsekih slovenskih avtocest.«
»Dela potekajo v okviru predloženega terminskega načrta. Do državne meje naj bi predvidoma prišli do konca leta, odvisno od zatečenih geoloških razmer v nadaljevanju.«
»Na slovenski strani predora od dveh ventilatorjev deluje eden in bi promet težkih vozil z vidika morebitnega požara predstavljal preveliko nevarnost. Zato do odprave tehničnih težav z delovanjem drugega prezračevalnega ventilatorja velja prepoved za avtobuse in tovorna vozila nad 3,5 tone največje dovoljene mase.«
»Danes stojimo tukaj na državni meji in v skoraj doglednem času bo čezmejni predor Karavanke našo deželo še bolje in varneje povezal z našo sosedo Slovenijo. Tole šivankino uho bo kmalu zgodovina, s tem pa tudi zastoji poleti. Nečesa ne smemo pozabiti: ta naložba ustvarja številna delovna mesta na Koroškem, ne samo v času gradnje, temveč trajnostno za naslednja desetletja.«
»Velike težave smo imeli na 700 metrov, ko smo imeli nekoliko večji udor vode, pa tudi geologija je bila slaba. Ampak v drugi cevi smo bili na to pripravljeni, prva cev deluje tudi kot drenaža.«
»V Sloveniji se predori niso gradili že več kot deset let. Štejejo samo reference, ki so stare manj kot deset let. In edino slovensko podjetje, ki je gradilo predor, je gradilo predor dolžine 700 metrov. Tako da nobeno od naših podjetij ne more samostojno nastopati.«